Thursday, June 23, 2011

Aku dah hilang insan yg aku sayangi "Fatin Nor Adila"

Tanggal 23 June 2011 , mase tu pukul 1.10 a.m . Orang yang aku sayang telah pergi meninggalkan aku .Sumpah aku menangis malam tu , menitis air mata aku malam , penuh kat keypad lappy aku :'( . Aku mmg tak sangka yang our relationship ending at this ! Pfttttttt -.- Damn ! . :'( Mmg tak terkata , aku mmg sedih gile time tuu , Mane taknye aku sayang dy gile beb ! Aku mmg taknak putus dgn dy , tp aku dah tak bole tahan , sbb dah bnyk kali sngt dy buat aku perkara yg sama . Ermmmmmmmm , Allah je tahu perasaan aku time tuu . Hatiku mmg luluh . "Ya Allah tabahkanlah hati ini untuk tempuhi dugaan mu ya Allah . Aku lemah ya Allah . Aku amat kerdil di sisimu ya Allah :'( :'( :'(" Dy ckp kat aku "berilah i peluang" tp i'm so sorry sayang . I can't . Dah bnyk kali dah i beri peluang kat you , tp you still buat . Hmm , susah sngt ke nak dgr ckp i ni , sayang ? Hmm ... Seriously dy dah pergi meninggalkan aku <3 Hidup ini harus diteruskan , Just satu aku nak bgtau . Aku gembira mengenalimu sayang . I will miss you :'( Maybe ade hikmah disebalik ni sayang , ni juga tuk kebaikan kita bersama . I'm so sorry insan yg pernah aku sayangi dulu :]


No comments:

Post a Comment