Wednesday, April 11, 2012

OMG! "Earthquake"

Hi peeps. Assalamualaikum :')
Kay ni aku nak cerita pasal "Earthquake" Time tu tak silap aku dalam pukul 4.40 p.m mcm tu lah, aku tgh online time tu. Tiba tiba, meja yang aku letak laptop bergoyang, mula mula perlahan then kuat and kuat. Ingt member aku saja main tolak tolak, sbb dia ada dekat tepi meja, buat bodo ja lah. Then dia ckp "wey Irfan, hang tak rasa gegar ka" Sini apa lagi terus cuak kot, then tgk dkt luar rumah bergoncang, kereta bergoncang. Dalam hati ni mmg takut hanya Allah yg tahu. First time kot rasa gempa selama 20 tahun aku hidup. Mmg tak dapat dilupakan detik cemas ni. Hopefully, rakan seagamaku yg berada di Utara Sumatera dilindungi oleh Allah SWT. Hrp hrp tsunami 2004 tak berulang lagi. Amin !

No comments:

Post a Comment