Monday, November 28, 2011

AKU SUKA SANGAT GAMBAR NI, SERIOUSLY!


Perasan tak apa yang aku tulis dalam gambar tu? Kalau tak perasan, sini nak bg perasan. Haha. Aku tulis "I LOVE YOU till my death Amalina Azli" Ha'ah nak tahu kenapa? Hanya aku dgn dia je tau, kan sayang kannnnnnn :) Hihi. To orang yang aku mentions nama dia dalam ni, ingt tau, yang aku ni sayang kau sngt sngt. Kau jgn nak buat aku sakit hati pulak dekat sini, kita dahlah jauh kalau dekat senang sikit aku nak cubit kau bagai, Hahaha. Hanya tu yang aku pinta darimu, pleaseeeee jgn curang cause I really love you bby. Biy bahagia sngt sngt dgn bby sekarang ni, hope kekal hingga nafas yang terakhir diantara kita. Heeee :') 
Awak awak awak, awak nak ada kita jadi pemain bole sepak kan nnt? Hihi I love you sngt sngt lah. Muah! Muah! Muahh!

Nanti kita latih dia dari kecik kay? Kita beli bola je untuk dia, mainan lain tak payah. Hahaha #joke.
Kay lah awak, saya pun dah tak larat nak type ni, lain kali saya cerita lagi pasal awak kay :) 
Goodbye Amalina Azli & take care tau.
#lagi dua paper je Spm, lepas ni kita enjoy puas puas tau, Hihi. Tapi makesure focus on it first paper Chemistry 29 and lastly paper Account 5 haribulan. Then you freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sayang, sbr kay. Muah !

No comments:

Post a Comment